Informatie

Op deze pagina vindt u het antwoord op vragen waar u misschien mee zit. Staat het antwoord op uw vraag er niet tussen? Stel deze dan via het contactformulier.

Hoe werkt het als ik iets wil bestellen?

Wij hebben deze website is zo ingericht dat u alles wat u nodig heeft vanzelf tegenkomt. U kunt als gast iets kopen, maar ook uw eigen account aanmaken. Heeft u al een account bij ons, dan is het handig om eerst in te loggen en dan te gaan 'winkelen'.
U klikt bij het product dat u wilt kopen op het winkelwagentje. Op dat moment ziet u een melding op uw scherm dat het product is toegevoegd. U kunt gewoon verder winkelen of afrekenen. Bovenaan uw scherm ziet u steeds het aantal producten in uw wagentje en het totaalbedrag van uw bestelling. Zo houdt u het overzicht.

Heeft wat u hebben wilt? Klik dan bovenaan rechts op de knop 'winkelwagen'. Alles naar wens? Klik op 'doorgaan met afrekenen'.
In het scherm dat dan tevoorschijn komt, volgt u de stappen 1, 2 en 3. Dat wijst zichzelf. U klikt op het hokje voor akkoord met de voorwaarden en op 'Ga naar afrekenen'.
Voor betalen via Ideal of Mr Cash - Bancontact wordt u doorgeleid naar de betaalpagina van Sisow en kunt u met uw bankpas betalen. Sisow betalen gaat via een beveiligde betaalomgeving. Direct na betaling van uw bestelling ontvangt u per mail een bevestiging. Wij op onze beurt ook. Als u betaald heeft pakken wij uw bestelling in en sturen deze op, zodat u de spullen snel in huis heeft.

Wanneer u kiest voor 'vooruit betalen per bank', dan ontvangt u na afronding van uw bestelling meteen een e-mail met de bevestiging en onze bankgegevens, zodat u kunt betalen. U moet zelf voor de overschrijving per bank zorgdragen. Vanuit het buitenland kiest u in uw bankprogramma voor 'Europese betaling'.

Hoe gaat het met betalen?

Nadat u op onze site uw gegevens hebt ingevuld kiest u voor een betaalwijze: Ideal en klikt meteen uw bank aan of u kiest Mr Cash - Bancontact of vooruitbetalen per bank. Als u kiest voor Ideal of MrCash Bancontact komt u in de volgende stap op de betaalpagina terecht van Stichting Sisow. U wordt via een veilige verbinding doorgeleid om af te rekenen. Uw bestelling wordt bij die betaalwijze meteen door ons verstuurd.
 
Als u niet via de computer wilt of kunt betalen, of bijvoorbeeld wanneer u voor uw werkgever een bestelling doet, dan kiest u voor 'vooruit betalen'. De orderbevestiging met betalingsinstructies ontvangt u direct na het bestellen per mail. Zodra het geld bij ons binnen is wordt het pakketje verzonden. Wij sturen altijd een factuur (met vermelding van BTW) op ons briefpapier mee, voor uw administratie.

Wat is een kortingscode en hoe kom ik daar aan?

Soms geven wij bij wijze van promotie of reclame kortingscodes uit om u als klant extra voordeel te bieden op uw bestelling. Dat werkt net als met reclames bij andere bedrijven. Voor klanten die ons toestaan hen te mailen via de nieuwsbrief sturen wij die soms per mail op. Soms sturen wij met de bestelling een code mee, die een tijdje geldig is. Er is geen vaste regel of tijd. Zoals gezegd: het is net als met aanbiedingen: niet te voorspellen.

Naar welke landen leveren jullie?

We leveren binnen heel Europa. De verzendkosten en levertijd kunnen afwijken van levering binnen Nederland.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden in Nederland en België* is gratis bij een bestelling vanaf € 50,--. Voor kleinere bedragen varieren de kosten van € 3,-- tot € 5,95. Dat hangt af van volume en gewicht. U ziet vóór het afrekenen de precieze kosten in het overzicht van uw bestelling staan. * Voor Luxemburg, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland is verzenden gratis boven de € 250,--.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestelt u op een werkdag voor 15.00 uur en betaalt u via Ideal of Mr. Cash - Bancontact? Dezelfde dag gaat normaliter de bestelling de deur uit. Als het aan ons ligt heeft u één werkdag later alles in huis. Postnl pakketten neemt in het weekend geen zendingen aan, dus bestelt u op zaterdag of zondag, dan wordt het normaliter op dinsdag bezorgd. Bezorging buiten Nederland kan een dag langer duren door lokale omstandigheden.

Kan ik producten ook afhalen?

Jazeker, u bent welkom in onze winkel in Goes. Bij onze natuurgeneeskundige praktijk is een winkel onder de naam Homeotheek Van den Berge. Graag bieden wij u de mogelijkheid om artikelen af te halen en als u dat wilt, te zien en te “beleven”. Bij het afrekenen op de site kunt kiezen voor 'ophalen'. Van dinsdag t/m vrijdag van 8.30-12.00 en van 13.00-17.00 uur zijn wij open.

Ik ben overdag vaak afwezig. Hoe wordt mijn bestelling dan bezorgd?

Postnl bezorgt de bestellingen voor ons. TIP: geef als verzendadres uw werkadres of een alternatief adres door waarvan u weet dat er overdag iemand aanwezig is.

Kan ik een mix van olie bestellen die speciaal op mijn klachten is afgestemd?

Ja, dat kan. Alle olie is afzonderlijk te koop en maatwerk onze specialiteit. Mail ons via het contactformulier. Als wij meer informatie nodig hebben vragen wij u daar om en aansluitend ontvangt dan een opgaaf van de mogelijkheden en de prijs. Het kan zijn dat behalve olie ook andere middelen deel uitmaken van ons advies.

Ik zie producten onder uw eigen merknaam staan. Is de kwaliteit in orde?

Ja, wij leveren alleen uitstekende kwaliteit. Wij verpakken soms zelf originele Chi, Pranarõm of Sjankara producten onder eigen label, waardoor u als klant voordeliger uit bent en toch topkwaliteit in handen krijgt.

Ik heb een bedrijf buiten Nederland en ook een BTW nummer. Kan ik bij u bestellen zonder BTW te betalen?

Ja, dat kan. Wanneer u ons uw gegevens mailt via het contactformulier, zorgen wij dat u volgens de geldende regels voor ICT levering kunt bestellen. U betaalt dan in Nederland geen BTW. Om ook hierbij aan de wettelijke regels te voldoen controleren wij vooraf de door u opgegeven bedrijfsinformatie.

Ik heb heel veel nodig. Kan ik extra korting krijgen?

Ja, soms kan dat. In dat geval ontvangen wij graag via het contactformulier meer informatie over wat u wilt bestellen. Afhankelijk van uw wensen komen wij daar vast wel uit.

Wat zijn uw leveringsvoorwaarden?

Uw tevredenheid is voor ons belangrijk. Daarom hebben wij heel duidelijk op papier gezet wat onze leveringsvoorwaarden zijn. U vindt de hele tekst door hier te klikken.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

U kunt ons daarover mailen door hier te klikken. Wij nemen dan contact met u op en zoeken met u naar een oplossing. Uw tevredenheid is voor ons belangrijk.

Hoe gaat het met garantie?

Wij voeren als winkelier de garantietaken uit. U heeft dus alleen met ons te maken en kunt ons mailen over dit onderwerp. U krijgt van ons advies wat te doen. Als de garantietermijn nog loopt en er is een probleem wat niet per mail of telefoon opgelost kan worden, dan helpen wij u door het toestel te beoordelen, repareren of zo nodig te vervangen. Dat laatste eventueel in overleg met de fabrikant.

Als ik de koop terug wil draaien en het product retourneren. Hoe werkt dat?

U begrijpt vast dat u niet alle artikelen kunt terugsturen.

Heeft u het product uitgepakt en bent u er niet blij mee? Dan kunt u ons binnen 14 dagen na ontvangst daarvan op de hoogte stellen via de mail of per telefoon op nummer 0113-250950 . U heeft daarna 14 dagen de tijd om uw product(en) te retourneren. We sturen u als u wilt een nieuw product of u ontvangt uw betaling inclusief verzendkosten binnen 10 dagen terug. "Daarom" accepteren we ook als reden. Verzendkosten voor de retourzending in geval van herroeping zijn voor uw eigen rekening.

Wel retourneren: ongebruikte aromaverdampers en alle overige artikelen met gesloten, onbeschadigde en verzegelde verpakking.

Niet: artikelen die beschadigd of incompleet zijn. Als een artikel niet verzegeld is en het gaat om (etherische) olie, huidverzorgingsproducten, hydrolaat of voedingssupplementen dan is terugsturen om hygiënische redenen niet mogelijk.

In alle andere gevallen kunt u via het contactformulier of per e-mail doorgeven wat u wilt retourneren. Pak het netjes in en stuur het terug naar ons adres. Wij controleren bij ontvangst op bovenstaande spelregels en restitueren de waarde van de betreffende artikelen. Daar worden geen kosten voor gerekend.